Wyjątkowo opłacalny samochód ciężarowy. Actros w transporcie dalekobieżnym oznacza niezawodną, oszczędną technikę samochodową, niskie koszty i wysokie zyski. Jednym słowem: zwiększenie wydajności. Niskie zużycie paliwa może mieć decydujący wpływ na opłacalność samochodu ciężarowego. Ta cecha Actrosa potwierdza się w codziennej eksploatacji, a dzięki silnikowi OM 471 trzeciej generacji może się jeszcze polepszyć.
Ekonomiczny transport dalekobieżny.
Tylko w przypadku zużycia mniej oznacza więcej.
Szczególnie w transporcie dalekobieżnym i ciężkim ruchu dystrybucyjnym obowiązuje następująca zasada: Niskie zużycie to kluczowy czynnik wpływający na niskie koszty całkowite. Dlatego w przypadku Actrosa zrobiliśmy wszystko, aby już standardowo obniżyć zużycie paliwa.
Dopracowana aerodynamika.
Aby zminimalizować opór powietrza i obniżyć zużycie paliwa, jeszcze bardziej poprawiliśmy aerodynamikę Actrosa: i tak na przykład MirrorCam287, 248 zmniejsza standardowo zużycie paliwa nawet o 1,3% w porównaniu z lusterkami tradycyjnymi.
Zestawienie korzyści.
- Oszczędne, niezawodne silniki Euro VI w czterech klasach pojemności skokowej
- Precyzyjnie zestrojone konfiguracje układu napędowego z 12-stopniowym automatycznym systemem przełączania biegów i zoptymalizowanym przełożeniem osi
- Paliwooszczędne programy jazdy
- Dopracowana aerodynamika
- Zmniejszające zużycie paliwa odbiorniki dodatkowe
Technologia oczyszczania spalin Euro VI.
Oszczędna jazda z Predictive Powertrain Control.
Dzięki systemowi Predictive Powertrain Control Twój samochód ciężarowy jest standardowo jeszcze bardziej oszczędny pod względem zużycia paliwa w transporcie dalekobieżnym. System ten łączy styl jazdy dostosowany do topografii trasy z pracą automatycznego systemu przełączania biegów i w połączeniu z precyzyjnie dostosowaną strategią zmiany biegów umożliwia zaoszczędzenie nawet 5% paliwa.1066 I to nie tylko na autostradach, ale także na drogach lokalnych.
Automatyczna, przewidująca jazda.
Czy to na stromym wzniesieniu, przed szczytem wzniesienia, podczas zjazdu ze wzniesienia, w obniżeniach terenu lub na płaskiej powierzchni – dzięki nawigacji satelitarnej i precyzyjnym mapom 3D system Predictive Powertrain Control może wcześnie rozpoznać sytuacje na drodze i reagować z wyprzedzeniem. W tym celu system Predictive Powertrain Control cały czas monitoruje energię kinetyczną pojazdu i może ją wykorzystać na przykład przed szczytem wzniesienia lub na płaskiej drodze do faz swobodnego toczenia (EcoRoll), które mogą zredukować straty wynikające z oporów własnych i zaoszczędzić paliwo. System może ponadto zapewnić kolejność zmiany biegów dostosowaną do przewidywanej sytuacji na drodze, a więc przykładowo dokonać mniej procesów zmiany biegu i większe przeskoki biegów.
Ponadto inteligentna integracja systemu Predictive Powertrain Control może na przykład rozpoznawać żądania skrętu przy włączaniu kierunkowskazu i inicjować fazę swobodnego toczenia zmniejszającą zużycie paliwa. W trybach jazdy Standard i Power włącza rozszerzony Top Torque1070.
Zestawienie korzyści.
- Standardowo nawet do 5%1066 mniejsze zużycie paliwa
- Rozpoznawanie przebiegu drogi, a więc zbliżających się zjazdów, podjazdów, skrzyżowań i rond
- Automatyzacja momentów zmiany biegu, wyboru biegów i ustawień prędkości w tempomacie.
- Integracja ustawień zależnych od ruchu drogowego oraz asystenta rozpoznawania znaków drogowych
- Teraz nie tylko na autostradach, ale także na drogach krajowych
Programy jazdy.
Odpowiedni program do każdej sytuacji na drodze: Do wyboru są opcje Standard, Economy, Fleet i Power. Obejmuje to również specjalne wymagania, takie jak Offroad, Heavy, Municipal i Fire.
Nawet w ramach danego programu jazdy kierowca w każdej chwili ma do wyboru cztery tryby jazdy1068 – z A i A economy jako standard, uzupełniony o kolejny tryb automatyczny plus manualny.
Do pobrania.
Optymalne wykorzystanie ciężarówki: mniej stoisz, więcej jeździsz.
Możesz znacznie zwiększyć stopień obciążenia i wykorzystania ciężarówki: dzięki inteligentnemu połączeniu sieciowemu pojazdu, serwisu Mercedes‑Benz Trucks i Twojego przedsiębiorstwa transportowego. Wyraźny wzrost wydajności w transporcie dalekobieżnym i transporcie dystrybucyjnym.
Ciężarówka Mercedes-Benz zawsze się opłaca. Nawet wtedy, gdy trzeba go sprzedać.
Nasz pojazd ciężarowy oznacza szczególnie niskie koszty całkowite. Do tego przyczyniają się w transporcie dalekobieżnym i ciężkim transporcie dystrybucyjnym także atrakcyjne oferty serwisowe Mercedes‑Benz Trucks i oczekiwana wysoka wartość resztowa na końcu okresu użytkowania.