W postaci Atego dysponują Państwo pojazdem o najwyższej wydajności gospodarowania paliwem. Im bowiem mniejsze zużycie paliwa, tym niższe koszty całkowite.
Niech mniej Cię nigdy nie zadowala. Chyba, że chodzi o zużycie paliwa.
Niski opór aerodynamiczny i opór toczenia.
W celu zmniejszenia oporu aerodynamicznego design Atego udoskonalono w najdrobniejszych szczegółach. Począwszy od zderzaka, poprzez poszycie narożne, a skończywszy na dachu – wszystkie elementy przyczyniają się do obniżenia oporu powietrza, a tym samym do zmniejszenia zużycia paliwa. Dostępne na życzenie domontowywane elementy aerodynamiczne dodatkowo zmniejszają zużycie paliwa.
Zestawienie korzyści.
- Oszczędne, niezawodne silniki spełniające wymogi normy Euro VI
- Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa – ciśnienie wtrysku do 2400 bar
- Odbiorniki dodatkowe zoptymalizowane pod kątem niskiego zużycia paliwa.
- Oferowany standardowo automatyczny system przełączania biegów PowerShift 3 ze zoptymalizowanymi programami jazdy
- Konfiguracje układu napędowego zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa zapewniają efektywne przenoszenie napędu
- Udoskonalona aerodynamika
Programy jazdy dostosowane do eksploatacji.
Atego jest standardowo wyposażony w program jazdy economy. Obejmuje on różne tryby jazdy, które praktycznie w każdej sytuacji umożliwiają łatwe i precyzyjne prowadzenie pojazdu oraz oszczędzanie paliwa. Opcjonalnie dostępny jest również program jazdy power.
Fleetboard.
Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, mające na celu maksymalne zwiększenie wykorzystania i obłożenia pojazdu oraz wydajności Państwa floty. W ten sposób wszystko jest zawsze i wszędzie pod kontrolą. Podstawę stanowi tu komputer pokładowy Truck Data Center, na życzenie montowany fabrycznie.
Technologia oczyszczania spalin Euro VI.
Układ recyrkulacji spalin
Filtr cząstek stałych
Spektrum mocy silników. Oszczędne silniki Euro VI Atego są dostępne w dwóch klasach pojemności skokowej i siedmiu klasach mocy – od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM).
Paliwooszczędna technika.
Wszystkie silniki Euro VI wyróżniają się niskim zużyciem paliwa. W przypadku 4- i 6-cylindrowych silników rzędowych wtrysk pod ciśnieniem 2400 bar oraz chłodzony układ recyrkulacji spalin zapewniają na przykład niskie zużycie paliwa i jednocześnie umożliwiają jego spalanie przy niskiej emisji cząstek sadzy.
Wydajne przenoszenie napędu.
Za efektywne przenoszenie mocy silnika na koła odpowiadają różne 6-, 8- i 9-stopniowe skrzynie biegów, a także paliwooszczędne osie hipoidalne o szerokiej ofercie przełożeń osi tylnej. Wysoką wydajność oferuje także oferowany standardowo automatyczny system przełączania biegów PowerShift 3. Zoptymalizowana strategia przełączania biegów oraz programy jazdy dostosowane do eksploatacji umożliwiają pewne i przezorne poruszanie się praktycznie w każdej sytuacji.