Obniżone zużycie paliwa
Atego

Obniżone zużycie paliwa

Niech mniej Cię nigdy nie zadowala. Chyba, że chodzi o zużycie paliwa.

W postaci Atego dysponują Państwo pojazdem o najwyższej wydajności gospodarowania paliwem. Im bowiem mniejsze zużycie paliwa, tym niższe koszty całkowite.

W celu zmniejszenia oporu aerodynamicznego design Atego udoskonalono w najdrobniejszych szczegółach. Począwszy od zderzaka, poprzez poszycie narożne, a skończywszy na dachu – wszystkie elementy przyczyniają się do obniżenia oporu powietrza, a tym samym do zmniejszenia zużycia paliwa. Dostępne na życzenie domontowywane elementy aerodynamiczne dodatkowo zmniejszają zużycie paliwa.

Zestawienie korzyści.

  • Oszczędne, niezawodne silniki spełniające wymogi normy Euro VI
  • Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa – ciśnienie wtrysku do 2400 bar
  • Odbiorniki dodatkowe zoptymalizowane pod kątem niskiego zużycia paliwa.
  • Oferowany standardowo automatyczny system przełączania biegów PowerShift 3 ze zoptymalizowanymi programami jazdy
  • Konfiguracje układu napędowego zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa zapewniają efektywne przenoszenie napędu
  • Udoskonalona aerodynamika

Atego jest standardowo wyposażony w program jazdy economy. Obejmuje on różne tryby jazdy, które praktycznie w każdej sytuacji umożliwiają łatwe i precyzyjne prowadzenie pojazdu oraz oszczędzanie paliwa. Opcjonalnie dostępny jest również program jazdy power.

Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, mające na celu maksymalne zwiększenie wykorzystania i obłożenia pojazdu oraz wydajności Państwa floty. W ten sposób wszystko jest zawsze i wszędzie pod kontrolą. Podstawę stanowi tu komputer pokładowy Truck Data Center, na życzenie montowany fabrycznie.

Spektrum mocy silników. Oszczędne silniki Euro VI Atego są dostępne w dwóch klasach pojemności skokowej i siedmiu klasach mocy – od 115 kW (156 KM) do 220 kW (299 KM).

Wszystkie silniki Euro VI wyróżniają się niskim zużyciem paliwa. W przypadku 4- i 6-cylindrowych silników rzędowych wtrysk pod ciśnieniem 2400 bar oraz chłodzony układ recyrkulacji spalin zapewniają na przykład niskie zużycie paliwa i jednocześnie umożliwiają jego spalanie przy niskiej emisji cząstek sadzy.

Za efektywne przenoszenie mocy silnika na koła odpowiadają różne 6-, 8- i 9-stopniowe skrzynie biegów, a także paliwooszczędne osie hipoidalne o szerokiej ofercie przełożeń osi tylnej. Wysoką wydajność oferuje także oferowany standardowo automatyczny system przełączania biegów PowerShift 3. Zoptymalizowana strategia przełączania biegów oraz programy jazdy dostosowane do eksploatacji umożliwiają pewne i przezorne poruszanie się praktycznie w każdej sytuacji.

W górę