Wobec Atego można mieć określone oczekiwania: można na przykład oczekiwać efektywnej pracy z pojazdem, bardzo dobrych właściwości jezdnych oraz wysokiej przyjazności w zabudowie. A więc praktycznie wszystkiego, czego Państwo potrzebują. I z czego nie będą Państwo chcieli rezygnować już po pierwszej jeździe.
Będziesz się zastanawiać, dlaczego wcześniej jeździłeś czymś innym.
Komfort jazdy.
Atego daje poczucie pewności i komfortu podczas jazdy. To zasługa systemu stabilizującego jazdę103, zawieszenia kabiny kierowcy, układu kierowniczego, prowadzenia tylnej osi i zawieszenia ‒ wzorcowo ze sobą współpracujących.
Zestawienie korzyści.
- Doskonały komfort jazdy, ogromna przyjazność w zabudowie
- Elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP®103
- 4-punktowe zawieszenie kabiny kierowcy
- Niewielki efekt podsterowności toczenia dzięki zoptymalizowaniu prowadzenia tylnej osi
- Zoptymalizowane pod kątem masy zawieszenie stalowe z wielopiórowymi resorami parabolicznymi
- Bardzo dobre możliwości podłączania zabudów i integracji zabudowy z pojazdem
- Łatwiejsza obsługa pojazdu dzięki rozwiązaniom szczegółowym i elementom wyposażenia dostosowanym do rodzaju eksploatacji
Precyzyjne kierowanie pojazdem.
Precyzyjny układ kierowniczy Atego umożliwia łatwe i dokładne prowadzenie pojazdu podczas manewrowania, natomiast przy większych prędkościach zapewnia dużą stateczność kierunkową i stabilność toru jazdy, a tym samym zmniejsza konieczność korekt kierownicą.
Prowadzenie tylnej osi.
W celu uzyskania doskonałych właściwości jezdnych wszystkie Atego z zawieszeniem stalowym są wyposażone w prowadzenie tylnej osi52, które zmniejsza efekt podsterowności toczenia.
Napęd na wszystkie koła.
W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na trakcję Atego może być wyposażony w dołączany bądź stały napęd na wszystkie koła. Dzięki zastosowaniu skrzyni rozdzielczej, napęd na wszystkie koła jest lżejszy i umożliwia obniżenie zużycia paliwa.