Kabina kierowcy na zewnątrz
Arocs

Kabina kierowcy na zewnątrz

Kabiny kierowcy do wszystkich zastosowań.

Warianty kabin kierowcy Arocsa o szerokości 2300 mm umożliwiają we wszystkich typowych zastosowaniach budowlanych bardzo dobrą orientację oraz łatwą i precyzyjną obsługę funkcji pojazdu. Pracę ułatwiają zarówno schodkowe wejście do kabiny, jak i ergonomiczne rozmieszczenie elementów obsługowych. Do zastosowań drogowych oraz takich, w których liczy się komfort pracy, dostępne są również kabiny typu L o szerokości 2500 mm.

Zestawienie korzyści.

  • Wytrzymałe, dokładnie dostosowane do potrzeb kabiny kierowcy
  • Dwie szerokości i trzy długości kabiny kierowcy
  • W kabinach kierowcy o szerokości 2300 mm tunel silnika o dwóch różnych wysokościach: 170 mm i 320 mm
  • Dostępne różne wersje tunelu silnikowego lub płaska podłoga
  • Elastycznie osadzony w kierunkach wzdłużnym i poprzecznym wahliwy stopień wejściowy
  • Trzyczęściowy zderzak ze stalowymi narożnikami chroniący przed uszkodzeniami
  • Na życzenie poręcz na dachu umożliwiająca asekurację podczas wchodzenia na pojazd w celu kontroli ładunku
  • Dostępne opcjonalnie szczególne zabezpieczenia, na przykład reflektorów, chłodnicy, silnika i głównego zbiornika paliwa
Content cab equipment 03

Poręcz na dachu. Dostępna opcjonalnie poręcz na dachu sprawia, że kontrola wizualna przestrzeni ładunkowej jest bezpieczniejsza i bardziej komfortowa. Bezpieczną pozycję stojącą zapewnia stopień wejściowy na kabinie, który w zależności od wariantu kabiny kierowcy wbudowany jest w ścianę boczną lub zamocowany na ścianie tylnej.

W przypadku Arocsa każdy szczegół jest precyzyjnie zaprojektowany do wymogów placu budowy – od dużego prześwitu podłużnego przez elastyczne wejście wahliwe, ułożyskowane elastycznie w kierunku wzdłużnym i poprzecznym, aż po poręcz na dachu. To połączenie maksymalnej funkcjonalności z imponującą wytrzymałością. Wskazuje na to już sam design z imitacją zębów koparki z przodu i ryflowanymi osłonami lusterek zewnętrznych. I jest to konsekwentnie kontynuowane, np. dzięki komfortowemu zawieszeniu kabiny kierowcy109 lub możliwości nacisku na oś przednią rzędu 10 ton i kabinom dostosowanym do potrzeb kierowcy. Nie można zapomnieć o trzyczęściowym zderzaku ze stalowymi narożnikami, który chroni również reflektory przed uszkodzeniami.

Aby przy realizacji zadań specjalnych zapewnić Arocsowi wysoką odporność, wyposażamy go w szczególne zabezpieczenia. Należy do nich przykładowo płytka zabezpieczająca chłodnicy i silnika242, montowana w pojazdach z zawieszeniem stalowym, a także opcjonalna płytka zabezpieczająca głównego zbiornika paliwa. W wyposażeniu dodatkowym dostępne są ponadto stalowe kratki ochronne reflektorów przednich oraz osłona zabezpieczająca podzespoły przed materiałami sypkimi. Kolejnym przykładem wysokiego stopnia dostosowania Arocsa do rodzaju eksploatacji jest dostępny na życzenie pakiet adaptacyjny do współpracy z rozściełaczem asfaltu. Wszystko to zapobiega niepotrzebnym uszkodzeniom, a tym samym niepotrzebnym kosztom napraw.

W górę